Вітаю Вас, Гість
Сьогодні: Середа, 22.02.2017, 19:23


Адреса: м. Ладижин, вул. Процишина, 8
Тел: (04343) 6-55-78, 6-57-78
Завідуюча - Мудра Любов Семенівна
Методист - Кохан Ольга Валеріївна


Пріоритетними напрямками роботи є оновлення змісту навчально-виховного  процесу, що передбачає:

  • створення умов для забезпечення розвивального середовища;
  • своєчасне виявлення природних задатків, нахилів та здібностей дитини;
  • інтеграцію родинного та суспільного дошкільного виховання;
  • формування готовності педагога до інноваційної діяльності.

 


Дошкільний навчальний заклад №3 (яслі-сад) відкрито в 1970 році.

У 2001 н.р. атестований  „з відзнакою”

 

КІЛЬКІСТЬ ГРУП – 8

  • 2 групи раннього віку
  • 5 груп дошкільного віку

 

КАДРОВИЙ ПАСПОРТ

Всього 56 працівників

27 педагогів

Вищу освіту мають – 10 педагогів

Середню спеціальну – 17 педагогів

 

ПРАЦЮЮТЬ СПЕЦІАЛІСТИ:

  • Фізінструктор;
  • 2 музичні керівники;
  • вчитель англійської мови;
  • психолог;
  • логопед;
  • вихователь-народознавець;
  • вихователь з розвитку логічного мислення;
  • вихователь із зображувальної діяльності.

 

Творчий колектив нагороджений дипломом ЛАУРЕАТА VІІ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО  КОНКУРСУ „ТВОРЧІСТЬ ОСВІТЯН”

 

 


ДЕВІЗ КОЛЕКТИВУ:

 

Дитина – це сонечко навколо якого повинні обертатись  і програми, і педагоги, і методист.

 

   




МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ДИТИНИ В ДНЗ

( П – 3 )

 

 


РОБОТА ДНЗ НАПРАВЛЕНА НА РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ

  • Впровадження технології П-3
  • Використання методики В.О.Сухомлинського
  • ТРВЗ
  • Гурткова робота
  • Поглиблена робота
  • Пошуково-дослідницька робота
  • Конкурси, виставки
  • Широке використання театралізованої діяльності

 

 


  



У ДНЗ „ДЗВІНОЧОК” СТВОРЕНО ЦЕНТРИ

 ДИТЯЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

  • Центр театралізованої і музичної діяльності
  • Центр сенсорики (колір, форма, величина, шнурівка, застібки, нанизування тощо)
  • Центр рухової діяльності (м’ячі, кеглі, обручі, прапорці, стрічки на паличках, шапочки, маски тощо)
  • Центр трудової діяльності
  • Центр ігрової діяльності
  • Центр розвиваючого навчання
  • Центр художньо-мистецької діяльності
  • В ясельних і молодших групах – куточки для ігор з  піском і водою
  • З молодшої групи – центр емоційного розвантаження дітей або куточок настрою
  • Куточки усамітнення (затишку)


ПРОШУ!

  • спостерігайте за мною;
  • розумійте мій внутрішній світ;
  • враховуйте мої бажання;
  • дайте мені право вибору;
  • умійте мене вислухати;
  • створіть мені умови, за яких будуть розвиватися мої задатки;
  • враховуйте мій характер;
  • враховуйте мої прагнення;
  • враховуйте мої інтереси;
  • будьте справедливими;
  • формуйте у мене нові цінності; показуйте особистий приклад.