Вітаю Вас, Гість
Сьогодні: Вівторок, 25.04.2017, 00:53

 
Адреса: м. Ладижин, вул. Будівельників, 57
Тел: (04343) 6-45-52
Завідуюча - Ясінська Тамара Павлівна
Методист - Козир Ольга Василівна
 
 

Дитина приходить у життя як гість –

вона інша, невідома людина. ми раді їй,

ми на все готові заради неї,  ми любимо її,

ми щасливі бачити її такою, якою вона є.

 

   С. Соловейчик

            

 

 Дошкільний навчальний заклад №2 „Казка” м. Ладижина відкрився у 1983 році. Рік за роком складалася система навчально-виховної роботи дитячого садка. педагоги закладу і зараз в постійному пошуку шляхів оновлення, вдосконалення педагогічного процесу: адже одне з головних завдань – формування творчої особистості.

Творчий підхід дає можливість педагогічному колективу досягти випереджувального розвитку дітей, що забезпечує їх успішне навчання в школі.

У дошкільному закладі функціонує 10 груп. з них груп раннього віку – 4, груп дошкільного віку – 6.

                 

ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ НАШОГО ДНЗ:

  • орієнтація на оздоровчу психолого-педагогічну підготовку дітей до школи;
  • забезпечення умов повноцінного сенсорного та мовленнєвого розвитку дітей раннього віку;
  • проведення інтегрованих занять з дітьми дошкільного віку;
  • психокорекцій на та логопедична робота з дітьми старшого дошкільного віку;
  • використання сучасних методів навчання дітей читання з раннього віку (методики М.Зайцева та Г.Домана)

 

 

 

ЗАВДАННЯ, ЯКІ СТОЯТЬ ПЕРЕД ПЕДАГОГАМИ:

 

  • особистісно-орієнтований підхід до навчання. що базується на любові й повазі до дитини, зверненні до її внутрішнього світу, опорі на її сили, внутрішній потенціал, розвиток творчої особистості;
  • формування у дошкільників національного менталітету: позитивних та моральних якостей і почуттів;
  • проведення організаційних форм фізичного виховання на високому рівні для забезпечення рухової активності дітей та достатньої якості виконання ними гімнастичних вправ;
  • досконалення педагогіки співробітництва в організації та проведенні різних видів діяльності (ігрової, трудової, навчальної)

 

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ:

  • музична зала;
  • спортивна зала;
  • кабінет психолога;
  • кабінет логопеда;
  • фізіотерапевтичний кабінет.

 

                                           КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ПРАЦЮЮТЬ :

  • завідувач;
  • методист;
  • інструктор з фізкультури;
  • 2 музичні керівники;
  • 2 медичні сестри;
  • психолог;
  • 21 вихователь;
  • логопед.

Методична робота в педагогічному кабінеті – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми.  У методичному кабінеті зібраний довідковий матеріал, методична і художня література, ілюстрації, різні наочні і дидактичні посібники, іграшки, зразки демонстраційних і роздаткових матеріалів, конспекти занять і розваг, описи дидактичних ігор, діафільми, грамзаписи. Вони систематизуються за основними розділами програми. У кожному розділі матеріали добираються за віковою групою відповідно до програмних завдань.

     

 

Методична робота з педагогічними кадрами проводиться на високому рівні, використовуються різноманітні форми роботи з вихователями з метою підвищення їх педагогічної майстерності. Належна увага приділяється впровадженню якісно нових і новітніх форм навчання. Чільне місце у змісті методичної роботи дошкільного закладу посідають питання теорії і методики дошкільного виховання. З метою збагачення знань педагогів методист Русол Світлана Петрівна надає методичну допомогу вихователям з усіх питань навчально-виховної роботи з дітьми та батьками.

Увага до дитини, турбота про її розвиток. здібності, особистісні якості, нахили – найважливіше у роботі нашого дошкільного закладу. У дитячому закладі іде пошук психологічних засад інтеграції різних видів діяльності дитини. Розроблені конспекти інтегрованих занять для кожної вікової групи, виготовлені методичні посібники до них.

Використовуємо у своїй роботі елементи  програми „Дитина і довкілля” Л.Калуської. Навчаємо дітей способів регулювання власної поведінки в довкіллі, серед людей, предметів, в умовах стихійних природних явищ.

   

 

Широко впроваджуємо в практику роботи з дітьми розвивальні освітні технології, спрямовуємо їх на самовираження і саморозвиток кожної дитини.

           

 

У дошкільному закладі введена в практику роботи методика Г.Домана „Як навчити дитину читати”, „Енциклопедичні знання дітям” для практичної роботи з дітьми.

Працюючи над проблемою розвитку інтелекту дітей, вихователі зацікавилися методикою педагога-новатора М.О.Зайцева, яка дає нам змогу вчити дітей читати з 2-х років. у малят формуються навички читання, діти засвоюють назви кубиків. склади з таблиць, навчаються впізнавати, читати склади. І все це в активному русі, з великим інтересом.

    

 

Пальчиковий театр в поєднанні з комплексом навчальних завдань пришвидшує загальний розвиток дітей, сприяє розвитку творчої діяльності, розвиває виразність мовлення, діти опановують діалогічне та монологічне мовлення. в них виховується інтерес до мистецтва.

 

 

За допомогою пальчикового театру інсценування будь-якої казки, оповідання. вірша не потребує тривалої підготовки. можна використовувати його на заняттях як фрагмент, у повсякденному житті – як розваги, в самостійній художній діяльності. Діти старшого дошкільного віку навчаються працювати з персонажами пальчикового театру, передавати інтонацію, характер персонажа, обігравати сюжети улюблених казок. Цей вид діяльності допомагає залучати малоактивних дітей та малюків раннього віку до діалогу з вихователем.

 

 

ПРИХОДЬТЕ У НАШУ „КАЗКУ”, І МИ РАДО ПОДІЛИМОСЯ З ВАМИ ТИМ, ЩО НАПРАЦЮВАЛИ, І ТИМ, ЩО ЗАДУМАЛИ.